Чому обирають школу M'Andryk?

Початкова школа і середня школа
Зручна транспортна розв'язка
Закрита територія з власними ігровим та спортивним майданчиками.
Шкільний автобус
Білінгвальне середовище
Українська та англійська мови спілкування і викладання
Друга іноземна мова на вибір
Провідні методики викладання
Ми поєднали методики викладання Сінгапуру (science, math, programming) з демократичним підходом Ізраїлю
Digital облаштування
Класи обладнані за останнім словом освітніх та цифрових технологій.
Виховуємо культуру START UP

Напрямки розвитку дитини

Здоров'я та творча активність
  • Прогулянки та фізичні вправи на свіжому повітрі;
  • Легка атлетика, спортивні єдиноборства;
  • Збалансоване та здорове харчування власного виробництва;
  • Танці та хореографія;
  • Шахи;
  • Музика;
  • Квести зі стимулюванням фізичної активності;
  • Екологічне виховання за правилом п'яти R: Refuse, Reduce, Reuse, Repurpose, Recycle.

Пізнавальні навички
  • Адаптивність, установка на неперервне навчання та розвиток;
  • Грамотність, писемність, говоріння;
  • Критичне мислення та прийняття рішень;
  • Створення та управління проектами;
  • Засвоєння, аналіз та інтерпретація інформації;
  • Креативне мислення.
Соціальна взаємодія та комунікативні навички
  • Колективна праця, навички медіації та ефективної комунікації;
  • Емоційний інтелект, когнітивна емпатія;
  • Лідерські навички;
  • Підприємливість та ініціатива;
  • Сприйняття і розуміння культури різних країн світу, соціальних груп та осередків
Логіко-математичне мислення та інформаційна компетентність
  • Аналіз даних та математичні навички;
  • Основи цифрової грамотності;
  • Основи кібербезпеки;
  • Обчислювальне мислення та програмування;
  • Методи наукового дослідження, евристичні методи

Організація навчального процесу

Структура навчального процесу, наш розклад і оцінювання
У першій половині дня (академічний блок) діти засвоюють базові навчальні дисципліни та навички. Частина уроку присвячена опрацюванню hard skills (самостійному вирішенню задач та вправ за партами), тоді як друга частина передбачає руховий формат уроку-структури (за Сингапурським методом).
Із дітьми протягом дня знаходяться двоє дорослих: один – англомовний викладач, другий – асистент. Разом вони забезпечують індивідуалізований підхід до кожної дитини та спільно комбінують різні форми діяльності та класної активності, доречні до поточної теми та динаміки групи.
Друга половина дня присвячена блоку проєктної діяльності. Кожен проєкт триває протягом одного-двох навчальних тижнів. Теми проєктів формуються у ході взаємодії з дітьми на основі їх інтересів та пропозицій, за модераторства викладача та асистента. В кінці року кожна дитина формує власне портфоліо. Школярі не тільки мають слово у формуванні теми та форми виконання проєкту, але й самостійно оцінюють та дають зворотній зв'язок однокласникам.
Починаючи з 3 класу, діти самостійно обирають свого скрам-майстра. У подальшому «нарізання задач» здійснюється за мінімальної необхідної модерації дорослого.
Оцінювання

У початковій школі оцінок немає. Однак для забезпечення системи мотивації використовуються канбан-дошки. За їх веденням слідкують спочатку дорослі, а потім – і самі діти. Така система не тільки допомагає моніторити власні досягнення, але й формує навички тайм-менеджменту, вміння ставити задачі, рефлексивно оцінювати як власний прогрес, так і прогрес групи.
Залиште контактну інформацію і ми вам зателефонуємо найближчим часом