У першій половині дня (академічний блок) діти засвоюють базові навчальні дисципліни та навички. Частина уроку присвячена опрацюванню hard skills (самостійному вирішенню задач та вправ за партами), тоді як друга частина передбачає руховий формат уроку-структури (за Сингапурським методом).
Із дітьми протягом дня знаходяться двоє дорослих: один – англомовний викладач, другий – асистент. Разом вони забезпечують індивідуалізований підхід до кожної дитини та спільно комбінують різні форми діяльності та класної активності, доречні до поточної теми та динаміки групи.
Друга половина дня присвячена блоку проєктної діяльності. Кожен проєкт триває протягом одного-двох навчальних тижнів. Теми проєктів формуються у ході взаємодії з дітьми на основі їх інтересів та пропозицій, за модераторства викладача та асистента. В кінці року кожна дитина формує власне портфоліо. Школярі не тільки мають слово у формуванні теми та форми виконання проєкту, але й самостійно оцінюють та дають зворотній зв'язок однокласникам.
Починаючи з 3 класу, діти самостійно обирають свого скрам-майстра. У подальшому «нарізання задач» здійснюється за мінімальної необхідної модерації дорослого.